KTM – osiągi, możliwości – specyfikacja

Wolnossący równoległy twin został powiększony do 990 cm3 i wyposażony w 8 zaworów dla lepszego oddychania. Silnik otrzymał nowy wał korbowy oraz większy układ dolotowy i produkował teraz 123 KM przy 10,500 obr/min. To wystarczyło do ustanowienia nowego rekordu na stojącym kilometrze na Nürburgring w Niemczech.

Jazda samochodem sportowym KTM

Zmieniona została również pozycja jazdy – motocykl otrzymał bardziej wyprostowaną pozycję do jazdy i regulowane tłumienie KYB. Jednocześnie Adventure R otrzymał nową stylizację, która była bardziej zgodna z innymi modelami Super Duke, a w rezultacie motocykl był bardziej praktyczny niż jego poprzednicy.

Efekt wytrwałości i innowacji KTM 1190 Adventure R

Oryginalny Super Duke S o pojemności 1190 cm3 można uznać za oryginalny motocykl sportowy KTM. Został wprowadzony w 2011 roku, a pierwsza wersja motocykla posiadała silnik typu parallel twin o pojemności 990 cm3. Produkował on 123 KM, co było więcej niż większość samochodów sportowych klasy produkcyjnej na rynku.

Model 1190 Adventure R to zupełnie inny motocykl. Technicznie jest to ten sam motocykl co 1190 Adventure, ale ma dwa konie mechaniczne więcej i nowy wydech. To wszystko, czego potrzeba, aby zmienić motocykl, który już był dobry, w coś wyjątkowego. https://autonator.pl/samochody/ktm-x-bow

KTM to model wyjątkowy do jazdy i nie tylko

Oryginalny 1190 Adventure został wydany na rok modelowy 2016. Technicznie jest to ten sam motocykl co 1190 Adventure R, ale ma dwa konie mechaniczne więcej i nowy wydech. To wszystko, czego potrzeba, aby zmienić rower, który już był dobry, w coś wyjątkowego.