
Jazda torem wyścigowym to wyzwanie, zwłaszcza jeśli ma się do dyspozycji Nissana GTR. Pojazd ten potrafi rozpędzić się aż do ponad 300 kilometrów na godzinę, co czyni go jednym z najszybszych aut w swej klasie. Zanim wsiądzie się do jego niezwykłej kabiny, warto zapoznać się z kilkoma szczegółami technicznymi dotyczącymi auta i toru.
Brak biegów, brak ograniczeń
Osoby decydujące się na wynajem Nissana GTR do jazdy po torze powinny wiedzieć, że mogą oni trafić na pojazd z automatyczną skrzynią biegów. Brak sprzęgła to istotna kwestia techniczna, która może skutecznie utrudnić poruszanie się po torze z tak dużą szybkością. Dlatego przed rozpoczęciem „przejazdu marzeń” warto zapoznać się z takimi pojazdami. W grę wchodzi bowiem bezpieczeństwo osób, które nie tylko kierują autem, ale też pomagają kierującemu pilotując go.
Niejednorodne tory
Warto zwrócić uwagę że wynajem Nissana GTR jest możliwy na różnych torach wyścigowych w Polsce. Każdy z tych torów ma swoją własną, niepowtarzalną charakterystykę i co ważne, posiada nieco inne podłoże. Większość polskich torów wyścigowych oparta jest na podłożu asfaltowym, dzięki czemu jazda po nich przypomina jazdę po zwykłej drodze. Warto jednak wiedzieć, że niektóre z torów mają podłoże mieszane. To z kolei oznacza, że kierujący autem sportowym może poruszać się zarówno po asfalcie jak i (miejscowo) po warstwie szutrowej.

Liczba zakrętów
Kierowca decydujący się na wynajem Nissana GTR do jazdy po torze powinien wiedzieć, co czeka go za kolejnym zakrętem. Większość dostępnych torów w Polsce posiada co najmniej jedną „długą prostą” do jak najszybszej jazdy. Dlatego przed rozpoczęciem jazdy trzeba wiedzieć, za którym zakrętem jest kolejny zakręt, a za którym odcinek prosty.
A to wszystko po to, by wynajem Nissana GTR do jazdy po torze nie zakończył się nieszczęściem.